Monday, February 21, 2011

Airsoft Gold Desert Eagle Ffor Sale

Franchising Mycomm.net: 300 clianti in less than 30 days

MyComm.net is the franchise format that allows affiliates to work in a dynamic advertising market and support customers in increasing quantity and quality of their promotional communication.

MyComm.net products using the services of SMS, MMS, Bluetooth and QRCode Marketing, in addition to the collection points via SMS campaigns and competitions a premi a vincita istantanea via SMS.
Dal 16 gennaio, poi, è partito il progetto MyCard, un nuovo prodotto rivolto a oltre 120 differenti categorie merceologiche e finalizzato alla creazione di “Centri naturali di spesa” per lo sviluppo di azioni di Co-Marketing via sms. Gli affiliati che stanno già sperimentando questa nuova formula commerciale hanno totalizzato oltre 300 clienti in meno di un mese, alcuni hanno realizzato performance che registrano 6 clienti in mezza giornata, 9 in un giorno, 35 in una settimana. Per festeggiare la partenza di Mycard le attivazioni sono in omaggio, per l’intera rete dei franchisee e per i nuovi affiliati, fino al 15 Marzo 2011.
Aprire un centro in franchising MyComm garantisce, quindi, all clients of the project MyCard put in place until March 15 on the house mother, "becoming franchisees operate in a dynamic market, whose services are most requested by companies and your earnings will also get 10,000 euro / month" - clarifying the parent.

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